محصولات مرتبط

شامپو هد اند شولدرز Head & Shoulders ضد شوره با رایحه سیب ۴۰۰ میلی لیتر | Head And Shoulders Apple Fresh Shampoo 400 ml

ویژگی‌های محصول
  • حجم: 400 میلی لیتر
  • مناسب برای: خانم ها / آقایان
  • نوع عصاره: سیب سبز
  • سازگار با موهای: خشک معمولی
  • ویژگی‌ها: ضد شوره روزانه
  • معرفی: این شامپو، از بین برنده شوره سر با قدرت تمیز کنندگی فوق‌العاده برای موهای خشک است که با رایحه سیب تازه، باعث پاکیزگی و سلامت سر شما می‌شود. این محصول با فرمولاسیون جدید هد اند شولدرز تولید شده است که شامل زینک بوده و رایحه خوبی از خود بر جای می‌گذارد و این امر در هنگام حمام کردن باعث فرح بخشی و شادابی و طراوت می‌شود. PH متعادل آن طوری تنظیم شده است که برای مصرف روزانه مناسب و بلامانع است و حتی کسانی که موهای رنگ شده و آسیب دیده دارند می‌توانند روزانه از آن بهره ببرند. مصرف مداوم آن باعث از بین رفتن کامل شوره‌ها شده و همچنین وجود رایحه شیرین سیب احساس بهتری را در روحیه شما بوجود می‌آورد.
پشتیبانی 24 ساعته
تحویل به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
ضمانت سلامت فیزیکی

ناموجود

تحویل به سراسر کشور
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصل بودن

مشخصات کالا

حجم

400 میلی لیتر

مناسب برای

خانم ها / آقایان

نوع عصاره

سیب سبز

سازگار با موهای

خشک
معمولی

ویژگی‌ها

ضد شوره
روزانه

معرفی

این شامپو، از بین برنده شوره سر با قدرت تمیز کنندگی فوق‌العاده برای موهای خشک است که با رایحه سیب تازه، باعث پاکیزگی و سلامت سر شما می‌شود. این محصول با فرمولاسیون جدید هد اند شولدرز تولید شده است که شامل زینک بوده و رایحه خوبی از خود بر جای می‌گذارد و این امر در هنگام حمام کردن باعث فرح بخشی و شادابی و طراوت می‌شود. PH متعادل آن طوری تنظیم شده است که برای مصرف روزانه مناسب و بلامانع است و حتی کسانی که موهای رنگ شده و آسیب دیده دارند می‌توانند روزانه از آن بهره ببرند. مصرف مداوم آن باعث از بین رفتن کامل شوره‌ها شده و همچنین وجود رایحه شیرین سیب احساس بهتری را در روحیه شما بوجود می‌آورد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو هد اند شولدرز Head & Shoulders ضد شوره با رایحه سیب ۴۰۰ میلی لیتر | Head And Shoulders Apple Fresh Shampoo 400 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *