کرم روز ضد چروک و بازسازی کننده مدل اسمارت Smart لایسل ۳۰ میلی لیتر | Liesel Smart Anti-Aging Day Cream 30 ml

ویژگی‌های محصول
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • کشور سازنده: ایران
  • معرفی: اگر فردی بخواهد واقعا از پوست خود به خوبی محافظت کند، بهترین سن شروع استفاده از این کرم‌ها 25 سالگی به بعد است اما از سنین 27تا30 سالگی مصرف کرم‌شب و مرطوب‌کننده و ضد‌آفتاب بهترین تاثیر را دارد. بعد از یائسگی نیز حتما باید کرم‌ روز استفاده شود. کرم بازسازی کننده و ضد چروک روز لایسل با فرمول منحصر به فرد خود سرشار از ترکیبات آبرسان، اسید های چرب ضروری، ویتامین ها و عصاره های گیاهی موثر است که ضمن محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی، دارای خواص ضد چروک، بازسازی کننده و آنتی اکسیدانی نیز می باشند. بافت سبک این فرآورده باعث لطافت، نرمی و جذب سریع در پوست می شود. این کرم حاوی میتوکینیل بعنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند می باشد که اثرات مخرب آلاینده ها و رادیکال های آزاد را کنترل نموده و در یکنواخت نمودن رنگ پوست نقش موثری دارد.
  • ویژگی ها: آبرسان، احیا کننده و روشن کننده پوست مناسب انواع پوست محافظت از پوست با دارا بودن فیلتر UV ترمیم کننده و تغذیه کننده پوست انرژی دهنده و رفع خستگی پوست آنتی اکسیدان و ضدچروک جوان کننده پوست فاقد پارابن
  • طریقه مصرف: هر صبح مقداری از کرم را روی پوست صورت و گردن قرار دهید، بصورت دورانی و به سمت بالا ماساژ دهید تا بطور کامل جذب شود. استفاده در اطراف چشم توصیه نمی شود
پشتیبانی 24 ساعته
تحویل به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
ضمانت سلامت فیزیکی

317,000 تومان

تحویل به سراسر کشور
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصل بودن

مشخصات کالا

حجم

30 میلی لیتر

کشور سازنده

ایران

معرفی

اگر فردی بخواهد واقعا از پوست خود به خوبی محافظت کند، بهترین سن شروع استفاده از این کرم‌ها 25 سالگی به بعد است اما از سنین 27تا30 سالگی مصرف کرم‌شب و مرطوب‌کننده و ضد‌آفتاب بهترین تاثیر را دارد. بعد از یائسگی نیز حتما باید کرم‌ روز استفاده شود.
کرم بازسازی کننده و ضد چروک روز لایسل با فرمول منحصر به فرد خود سرشار از ترکیبات آبرسان، اسید های چرب ضروری، ویتامین ها و عصاره های گیاهی موثر است که ضمن محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی، دارای خواص ضد چروک، بازسازی کننده و آنتی اکسیدانی نیز می باشند. بافت سبک این فرآورده باعث لطافت، نرمی و جذب سریع در پوست می شود.
این کرم حاوی میتوکینیل بعنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند می باشد که اثرات مخرب آلاینده ها و رادیکال های آزاد را کنترل نموده و در یکنواخت نمودن رنگ پوست نقش موثری دارد.

ویژگی ها

آبرسان، احیا کننده و روشن کننده پوست
مناسب انواع پوست
محافظت از پوست با دارا بودن فیلتر UV
ترمیم کننده و تغذیه کننده پوست
انرژی دهنده و رفع خستگی پوست
آنتی اکسیدان و ضدچروک
جوان کننده پوست
فاقد پارابن

طریقه مصرف

هر صبح مقداری از کرم را روی پوست صورت و گردن قرار دهید، بصورت دورانی و به سمت بالا ماساژ دهید تا بطور کامل جذب شود.
استفاده در اطراف چشم توصیه نمی شود

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم روز ضد چروک و بازسازی کننده مدل اسمارت Smart لایسل ۳۰ میلی لیتر | Liesel Smart Anti-Aging Day Cream 30 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط