ماسک مو با آبکشی فاقد سولفات آدرا حاوی هیالورونیک اسید ۴۰۰ میلی لیتر | Adra Hydra Solution Hair Mask 400 ml

ویژگی‌های محصول
  • حجم: 400 میلی لیتر
  • مخصوص: موهای آسیب دیده, موهای خشک, موهای وز
  • کشور سازنده: ایران
  • حاوی: هیالورونیک اسید
  • سایر توضیحات: فاقد سولفات حاوی هیالورونیک اسید مناسب موی خشک و وز
  • معرفی: ماسک مو فاقد سولفات آدرا حاوی هیالورونیک اسید محصولی از برند ایرانی آدرا است. این محصول فلس هاس باز شده مو در اثر دهیدراتگی و کم آبی را به حالت اول باز گردانده و خاصیت کشسانی موها را تقویت می کند. فاقد سولفات بودن این ماسک مو، آن را به گزینه ای مناسب برای افرادی با موهای کراتین و بوتاکس، تبدیل ساخته است. دهیدراته شدن موها مهم ترین عامل بروز مشکلاتی مانند شکنندگی، کدری، عدم شانه پذیری و بی حالتی موها است. ماسک مو فاقد سولفات آدرا حاوی هیالورونیک اسید به واسطه غنی بودن از مواد مغذی مانند ویتامین E، دکسپانتنول و عصاره خیار، رطوبت از دست رفته موها را به آن باز می گرداند و موجب درخشش آن می گردد.
  • روش استفاده: پس از شستشوی مو با شامپو، مقدار مناسبی از ماسک مو را بر روی موهای مرطوب بمالید و به آرامی به مدت ۳ الی ۵ دقیقه ماساژ دهید. به طور کامل آبکشی نمایید. برای نتیجه بهتر همراه با شامپو بدون سولفات استفاده شود.
پشتیبانی 24 ساعته
تحویل به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
ضمانت سلامت فیزیکی

27% 232,000 تومان

تحویل به سراسر کشور
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصل بودن

مشخصات کالا

حجم

400 میلی لیتر

مخصوص

موهای آسیب دیده, موهای خشک, موهای وز

کشور سازنده

ایران

حاوی

هیالورونیک اسید

سایر توضیحات

فاقد سولفات حاوی هیالورونیک اسید مناسب موی خشک و وز

معرفی

ماسک مو فاقد سولفات آدرا حاوی هیالورونیک اسید محصولی از برند ایرانی آدرا است. این محصول فلس هاس باز شده مو در اثر دهیدراتگی و کم آبی را به حالت اول باز گردانده و خاصیت کشسانی موها را تقویت می کند. فاقد سولفات بودن این ماسک مو، آن را به گزینه ای مناسب برای افرادی با موهای کراتین و بوتاکس، تبدیل ساخته است. دهیدراته شدن موها مهم ترین عامل بروز مشکلاتی مانند شکنندگی، کدری، عدم شانه پذیری و بی حالتی موها است. ماسک مو فاقد سولفات آدرا حاوی هیالورونیک اسید به واسطه غنی بودن از مواد مغذی مانند ویتامین E، دکسپانتنول و عصاره خیار، رطوبت از دست رفته موها را به آن باز می گرداند و موجب درخشش آن می گردد.

روش استفاده

پس از شستشوی مو با شامپو، مقدار مناسبی از ماسک مو را بر روی موهای مرطوب بمالید و به آرامی به مدت ۳ الی ۵ دقیقه ماساژ دهید. به طور کامل آبکشی نمایید. برای نتیجه بهتر همراه با شامپو بدون سولفات استفاده شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو با آبکشی فاقد سولفات آدرا حاوی هیالورونیک اسید ۴۰۰ میلی لیتر | Adra Hydra Solution Hair Mask 400 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط