محلول ضد آکنه و مو زیر پوستی بعد از اصلاح بامپ ایریز بیتروی حجم ۱۲۰ میلی لیتر | Bitroy Prevent acne and Ingrown Hair Solution Contains Tea Tree Oil And Salicylic Acid 120 ml

ویژگی‌های محصول
  • حجم: 120 میلی لیتر
  • معرفی: روش های اصلاح پوست شامل استفاده از تیغ و یا اپیلاسیون، می تواند سبب ایجاد مشکلاتی مانند ایجاد مو زیر پوستی شود. موهای زیر پوستی، می تواند باعث ایجاد التهاب، تورم و قرمزی در پوست شود که بهتر است با استفاده از محلول های بعد از اصلاح نسبت به محافظت و تسکین پوست اقدام کنید. محلول ضد آکنه و مو زیر پوستی بعد از اصلاح بیتروی حاوی روغن درخت چای و سالسیلیک اسید باعث جلوگیری از ایجاد التهابات پوستی پس از اصلاح می شود و پوست را خنک می کند. این محصول از ایجاد جوش و موهای زیر پوستی جلوگیری می کند و باعث محافظت و ترمیم پوست می شود. این محلول جهت آبرسانی و تسکین پوست استفاده شده و التهابات و قرمزی های پوست پس از اصلاح با تیغ و یا اپیلاسیون را بهبود می بخشد. این محصول حاوی ترکیبات موثر لایه بردار است و با ترکیباتی حاوی روغن درخت چای، نیاسینامید، سالسیلیک اسید و بتاگلوکان، موجب تنظیم چربی پوست نیز می گردد.
  • راهنمای استفاده: پس از اصلاح یک لایه نازک از محلول را روی قسمت های اصلاح شده اسپری کنید و کمی ماساژ دهید و اجازه دهید تا خشک شود. این محلول مناسب پوست های دارای جوش و التهاب نیز می باشد. برای اثر بهتر و جلوگیری از ایجاد مو زیر پوستی می توانید این محلول را چند ساعت قبل از اصلاح با اپیلاسیون نیز استفاده کنید. قبل از مصرف محصول را خوب تکان دهید.
پشتیبانی 24 ساعته
تحویل به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
ضمانت سلامت فیزیکی

38% 135,000 تومان

تحویل به سراسر کشور
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت آنلاین
ضمانت اصل بودن

مشخصات کالا

حجم

120 میلی لیتر

معرفی

روش های اصلاح پوست شامل استفاده از تیغ و یا اپیلاسیون، می تواند سبب ایجاد مشکلاتی مانند ایجاد مو زیر پوستی شود. موهای زیر پوستی، می تواند باعث ایجاد التهاب، تورم و قرمزی در پوست شود که بهتر است با استفاده از محلول های بعد از اصلاح نسبت به محافظت و تسکین پوست اقدام کنید. محلول ضد آکنه و مو زیر پوستی بعد از اصلاح بیتروی حاوی روغن درخت چای و سالسیلیک اسید باعث جلوگیری از ایجاد التهابات پوستی پس از اصلاح می شود و پوست را خنک می کند. این محصول از ایجاد جوش و موهای زیر پوستی جلوگیری می کند و باعث محافظت و ترمیم پوست می شود. این محلول جهت آبرسانی و تسکین پوست استفاده شده و التهابات و قرمزی های پوست پس از اصلاح با تیغ و یا اپیلاسیون را بهبود می بخشد. این محصول حاوی ترکیبات موثر لایه بردار است و با ترکیباتی حاوی روغن درخت چای، نیاسینامید، سالسیلیک اسید و بتاگلوکان، موجب تنظیم چربی پوست نیز می گردد.

راهنمای استفاده

پس از اصلاح یک لایه نازک از محلول را روی قسمت های اصلاح شده اسپری کنید و کمی ماساژ دهید و اجازه دهید تا خشک شود. این محلول مناسب پوست های دارای جوش و التهاب نیز می باشد. برای اثر بهتر و جلوگیری از ایجاد مو زیر پوستی می توانید این محلول را چند ساعت قبل از اصلاح با اپیلاسیون نیز استفاده کنید. قبل از مصرف محصول را خوب تکان دهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محلول ضد آکنه و مو زیر پوستی بعد از اصلاح بامپ ایریز بیتروی حجم ۱۲۰ میلی لیتر | Bitroy Prevent acne and Ingrown Hair Solution Contains Tea Tree Oil And Salicylic Acid 120 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط